Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонт.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ремонт.....

    колеги най сетне се реших да постегна моята кола и захващам един хубав ремонт по нея. та сега мисълта ми е следната намерих си предни дискове по 49 лв парчето и това е О.К. после накладки по 30 лв комплекта и това ок обаче после дойде момента за каретата с полуоската та какво ще ме посъветвате да взема??? Предлагат ми каре с полуоска за 137 лв бройката като ми казват че двете полуоски са еднакви т.е. лява и дясна или да си взема само карета защото и този вариант ми предлагат... отворен съм към всякакви предложения..... благодарско в аванс
    sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
    Suzuki GSXR 750 W настоящ
    Kawasaki KZ 440A вече бивш

  • #2
    Двете полуоски не са еднакви.
    АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
    FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

    Comment


    • #3
      Колега, след като имаш конкретен въпрос, най-добре го формолирай някак в заглавието на темата
      155 1.8 8v TS & FZR 600

      Comment


      • #4
        Полуоска има смисъл да сменяваш, ако е крива или има заминали шлици. Другото е излишно набутване.
        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
        Мненията са като задниците - всеки си има!

        Comment


        • #5
          Полуоски както каза колегата се сменят когато са закривени.Същото важи и за носачите.Ако ти кажат че трябва да се сменят,а не са криви значи си попаднал на некадърни майстори.На носачите например им отиват мн бързо втулките обаче е мн занимавка да ги сменят само тях и ти казват че носача е отишал,а вярваи ми носач свестен трудно се криви,както и полуоска.Извода е:търси си свястен маистор в твоя град и ходи само при него.НЯМА МАЙСТОРИ В ТАЯ ДЪРЖАВА
          ITALIAN POWER 155 1.8 TS 8V Lamborghini next

          Comment


          • #6
            Добре бе баш-мастуре , мноо ми е чудно като ти се скапе шарнира ко прайми ? Пак ли не сменяме носач ,или може би ходиш да си го рециклираш.

            Иначе колега няма смисъл да си сменяш полуоските ,стига да не са криви или с износен шлиц ,както споменаха колегите по-горе
            Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

            Comment


            • #7
              Re: ремонт.....

              Първоначално публикувано от Rider_alfa155
              колеги най сетне се реших да постегна моята кола и захващам един хубав ремонт по нея. та сега мисълта ми е следната намерих си предни дискове по 49 лв парчето и това е О.К. после накладки по 30 лв комплекта и това ок обаче после дойде момента за каретата с полуоската та какво ще ме посъветвате да взема??? Предлагат ми каре с полуоска за 137 лв бройката като ми казват че двете полуоски са еднакви т.е. лява и дясна или да си взема само карета защото и този вариант ми предлагат... отворен съм към всякакви предложения..... благодарско в аванс
              Живко ела на срещата утре и ще говорим.
              АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
              FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

              Comment


              • #8
                ....

                то е ясно че ще дойда даже още един колега ще идва, значи имам известни сумнениоя за крив носащ ама не особенно все си мисля че бая ще носи ако съм го изкривил ... така си мисля де а инацхе каретата ще ги сменя със сигурност що се оптнася до майстори в сливен познавам най добрите и повярвате ремонта ще ми седне почти без пари... и при това с гаранция за качеството
                sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                Suzuki GSXR 750 W настоящ
                Kawasaki KZ 440A вече бивш

                Comment


                • #9
                  На колегата по горе искам да кажа,че това за носача се отнасяше за втулки.Шарнири не съм споменавал дори,много добре ми е известно че шарнира върви с носача.Карал съм 4 италиански коли досега 2 темпри и 2 алфи,БАШ МАИСТОРЕ.Извинете всички че се заяждам ама аман от разбирачи.
                  ITALIAN POWER 155 1.8 TS 8V Lamborghini next

                  Comment

                  Working...
                  X